ژنراتور لوری سومر

بازدید: 440 بازدید

 ژنراتور لوری سومر یکی از ژنراتورهای با کیفیت در بازارهای جهانی می باشد. این شرکت و برند استنفورد انگلستان همیشه در بازارهای جهانی با یکدیگر رقابت داشتند. شرکت لوری سومر از لحاظ کیفیت محصولات در جایگاه بالاتری نسبت به استنفورد قرار دارد. این شرکت در اوایل قرن بیستم با ساخت یک کارگاه کوچک کار خود را آغاز کرد. لوری سومر در ابتدا موتورهای کوچکی طراحی می کرد اما به تدریج فعالیت های خود را گسترش داد. این شرکت فرانسوی امروزه انواع موتورهای خاص، انواع کنترل کننده ها، نمایشگرهای الکتریکی، ژنراتورها و … را به بازارهای جهانی عرضه می کند. در ادامه مطلب با پارت دیزل همراه باشید.

ژنراتور چیست؟

  ژنراتور لوری سومر دستگاهی برای تولید غیر مستقیم نیروی برق است. ژنراتورها در زمان قطعی برق مانع توقف فعالیت های روزانه ی مراکز تجاری، اداری، بیمارستان ها و … می شوند. ژنراتور ها از لحاظ مصرف سوخت در سه مدل دیزلی، گازسوز و سه گانه سوز به بازار ارائه می شوند. ژنراتورها انرژی مکانیکی را به انرژی برق تبدیل می کنند.  برق تولید شده ی ژنراتورها به صورت تک فاز برای مصارف خانگی و سه فاز برای مصارف صنعتی استفاده می شود. ژنراتورها در سه نوع دی سی، سنکرون و آسنکرون دسته بندی می شوند. ویژگی اصلی ژنراتورهای سنکرون این است که سرعت میدان مغناطیسی با سرعت روتور مساوی است. ژنراتورهای آسنکرون کاملا برعکس سنکرون هستند.

ژنراتور لوری سومر
ژنراتور لوری سومر

نحوه ی کار ژنراتور لوری سومر چگونه است؟

ژنراتور لوری سومر برق را از طریق بارهای الکتریکی سیم پیچ های داخل ژنراتور تولید می کند. برای این که با نحوه ی کارکرد ژنراتور به طور کامل آشنا شوید به این مثال از پمپ آب توجه کنید. پمپ آب هرگز آب را تولید نمی کند این وسیله صرفا جریان آب را ایجاد می کند. در واقع ژنراتورها با استفاده از نیروی حرکت جریان الکتریکی برق را تولید می کنند. ژنراتورها را به دو دسته ی جریان متناوب یا AC و جریان مستقیم یا DC تقسیم می کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت ژنراتور 120 کاوا

شناخت ژنراتور لوری سومر

ژنراتور لوری سومر از توان 5/12 کاوا تا بزرگترین توان ممکن تولید می شوند. ژنراتورها به صورت چهار پل، تک فاز و سه فاز به بازار عرضه می شوند. ژنراتورهای برند لوری سومر با وجود کیفیت بالا و برتری نسبت به سایر برندهای تولید کننده ی ژنراتور، به دلیل نبود پشتیبان و خدمات پس از فروش مناسب در بازار ایران شناخته شده نیستند. یکی از ویژگی های بارز ژنراتور برند لوری سومر این است که با هر نوع آب و هوایی تطبیق پیدا می کنند. این ژنراتورها را می توان با موتورهای مختلفی کوپل کرد. ژنراتورهای لوری سومر مجهز به رگولاتور ولتاژ هستند.

ژنراتور لوری سومر
ژنراتور لوری سومر

فروش ژنراتور لوری سومر

ژنراتورهای لوری سومر جایگاه ویژه ای در بازار خاورمیانه دارند. شرکت لوری سومر به دلیل تحریم های اقتصادی در ایران هیچ نمایندگی یا دفتر رسمی ندارد. از این رو کلیه ی محصولات این شرکت در ایران نایاب است. نمایندگی ها، محصولات لوری سومر را با گارانتی خود وارد بازار می کنند. به این نکته توجه کنید که محصولات این شرکت تا اندازه ای با کیفیت و مرغوب است که با وجود کم بودن لوازم یدکی، برای خریداران این محصولات مشکلی ایجاد نمی شود و آن ها می توانند از ژنراتورها برای مدت طولانی استفاده کنند. رعایت سرویس های دوره ای و نگهداری مناسب از ژنراتورها موجب افزایش عمر آن ها می شود.

کاربرد و مزایای ژنراتورهای لوری سومر چیست؟

از ژنراتور لوری سومر در امور مختلف اعم از مسکونی، تجاری، فرودگاه، مخابرات، بیمارستان ها و … استفاده می شود. برخی از مزایای این ژنراتور ها عبارتند از: شرکت لوری سومر ژنراتورهایی در انواع مختلف را تولید می کند. بدنه ی ژنراتورها در برابر ضربه و خوردگی بسیار مقاوم هستند. از فلز مس برای کلیه ی سیم پیچ های ژنراتور استفاده می شود. همان طور که گفته شد رگولاتور ولتاژ از ویژگی های اصلی ژنراتورها می باشد. رگولاتور معمولا بر روی ژنراتورهایی با توان 700 کاوا نصب می شود. رگولاتور ژنراتورهای لوری سومر به دو صورت اصلی و چینی در بازار موجود است. شرکت لوری سومر ژنراتورها را در دو مدل آنالوگ و دیجیتال تولید می کند. رگولاتور مقاومت بالایی در برابر ارتعاشات، رطوبت، شن و … دارد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت