شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور

بازدید: 661 بازدید

اهمیت ژنراتور در تولید برق اضطراری:

    ژنراتور و مولد برق اهمیت بسیار زیادی در صنایع مختلفی همچون گاز، پتروشیمی و نفت دارند. از این رو در این محتوا شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور را مورد بررسی قرار می­دهیم. علاوه بر صنایع یاد شده، کارهای بیمارستانی نیز به شدت وابسته به برق هستند. عمل­های جراحی و انواع دستگاه­های کاربردی در اتاق­های عمل و بیمارستان­ها، با برق کار می کنند. لذا اهمیت برق در تمام اوقات بسیار حیاتی است. بنابراین در این اماکن نیز حتما باید از ژنراتورهای مولد برق استفاده کرد. هم­چنین در مکان­های حساس دیگری مانند سکوهای نفتی نیز برق اضطراری بسیار حائز اهمیت است. نمونه بارز این مثال حادثه فاجعه­بار سکوی نفتی دیپ واتر هورایزن است. در این حادثه در اثر عدم تحمل نیروهای وارده ناشی از حرکت سیال به بتن، برق سکو قطع شده و برق اضطراری فعال می­شود. با این وجود نتیجه این خطای انسانی تلفات و خسارات زیادی را به همراه داشت. در ادامه به بررسی موارد زیر می­پردازیم:

  • انواع ژنراتورهای مولد برق بر اساس نوع سوخت مصرفی
  • شرکت پارت دیزل یکی از بهترین شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور در ایران

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انواع ژنراتورهای مولد برق بر اساس نوع سوخت مصرفی:

شرکت وارد کننده دیزل ژنراتور
شرکت وارد کننده دیزل ژنراتور

    اهمیت وجود ژنراتور برق بر کسی پوشیده نیست. این دستگاه کاربردی و با اهمیت با تبدیل انرژِی مکانیکی به انرژی الکتریسیته، برق تولیدی را به واحدهای مربوطه می­رساند. این تبدیل انرژی با سوخت­هایی نظیر بنزین، گاز و گازوئیل انجام می شود. در این محتوا تمرکزمان روی ژنراتورهای دیزلی است  که با گازوئیل کار می­کنند. داشتن دانش کافی در ساخت و مونتاژ قطعات ژنراتورها باعث بهبود عملکرد این دستگاه ها می­شود. لذا خرید از برندها و شرکت­های معتبر خود ضامنی برای سلامت دستگاه شما خواهد بود. هم چنین بهره بردن از گارانتی و خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از مزایای خرید از شرکت­های معتبر می­باشد. لازم به ذکر است که ژنراتورهای مولد برق علاوه بر کاربرد در صنایع مختلف در مصارف خانگی و مجتمع های مسکونی نیز مورد استفاده قرار می­گیرند. با سرویس کاری به موقع و استفاده اصولی می توان از این دستگاه ها حداکثر بهره را دریافت کرد و طول عمر مفید آن را نیز افزایش داد.

عملیات تولید برق در ژنراتورهای دیزلی به نوعی مشابه موتورهای احتراق داخلی است. با وجود حرارت و اکسیژن و ایجاد جرقه، سوخت مشتعل شده و باعث تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی می شود. به این ترتیب باز هم شاهد کوپلینگ دو نیروی مکانیکی و الکتریکی خواهیم بود. دو انرژی که گویا از هم جدایی ناپذیرند. مهندسان مکانیک خبره با رعایت اصول محاسباتی دقیق و داشتن متریال درجه یک می توانند این دستگاه ها را با بهترین کیفیت طراحی و تولید کنند. لازم به ذکر است که قیمت این دستگاه ها با توجه به برند تولید کننده و متریال به کار برده شده رِنج متغیری دارد.

شرکت پارت دیزل یکی از بهترین شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور در ایران:

    شرکت پارت دیزل با بیش از ربع قرن فعالیت در زمینه ی واردات انواع ژنراتور در ایران توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را به دست آورد. از جمله برندهایی که این شرکت نمایندگی آن ها را در اختیار دارد می توان به پرکینز، استمفورد و ولوو پنتا اشاره کرد. پارت دیزل با صنایع مختلفی همچون پتروشیمی، گاز، نفت و غیره همکاری داشته و با ارائه ی خدمات پس از فروش عالی توانسته رضایت آن ها را جلب نماید. کارشناسان این مجموعه با داشتن دانش و تخصص در حوزه ی دستگاه های مزبور می توانند شما را در خرید هر چه بهتر این دستگاه ها راهنمایی کنند. هم چنین کارشناسان ما پس از خرید نیز شما را تنها نگذاشته و در مراحل نصب و راه اندازی نیز همراه شما خواهند بود. ضمانت و خدمات پس از فروش نیز از دیگر مزایای خرید از پارت دیزل می باشد.

در پایان از همراهی شما عزیزان کمال قدردانی و تشکر را داریم. امیدواریم اطلاعات مفیدی را در خصوص شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور کسب کرده باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت