قیمت ژنراتور 120 کاوا

بازدید: 458 بازدید

بهترین قیمت ژنراتور 120 کاوا چقدر است ؟  برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید به معرفی واحد کاوا بپردازیم. همانطور که میدانید در علم فیزیک برای محاسبه ی هر چیزی یک واحد تعریف شده است. کاوا یک واحد استاندارد برای محاسبه ی برق خروجی از ژنراتور ها می باشد. در واقع کاوا همان کیلو وات برآمپر می باشد که در محاسبات فیزیک به صورت اختصار نوشته می شود. شرکت های بسیاری در زمینه ی تولید ژنراتور فعالیت می کنند. هر کدام از ژنراتورهای تولیدی ویژگی هایی دارند از این رو نمی توان قیمت مشخصی را برای این نوع از ژنراتور عنوان کرد. در ادامه مطلب با پارت دیزل همراه باشید.

قیمت ژنراتور 120 کاوا
قیمت ژنراتور 120 کاوا

معرفی و قیمت ژنراتور 120 کاوا

قیمت ژنراتور 120 کاوا ساخت چین نسبت به مدل های اروپایی بسیار مناسب تر است. یکی از دلایل موفقیت ژنراتورهای چینی در بازار ایران قیمت ارزان آن ها می باشد. البته کیفیت، دوام و عمر این ژنراتورها نیز بسیار بالا است و قطعات به کار در رفته در ساخت ژنراتور از کیفیت و مرغوبیت استانداردی برخوردار هستند. ژنراتورهای 120 کاوا استهلاک کم و قدرت زیادی دارند. با توجه به شرایط اقتصادی، تحریم و نوسانات ارزی و … هیچ وقت نمی توان قیمت ثابتی برای ژنراتورهای 120 کاوا اعلام کرد. زیرا قیمت آن ها به طور مداوم تغییر می کند.

بیشتر بخوانید: ژنراتور AVK

شناسایی قیمت ژنراتور 120 کاوا شرکت ایوول ( ولوو سابق )

شرکت چینی ایوول در چند سال اخیر یکی از پرفروش ترین ژنراتورها را به بازار عرضه کرده است. قیمت ژنراتور 120 کاوای ایوول مناسب است. ژنراتورهای 120 کاوای شرکت ایوول در دو مدل تابلو فرمان اتومات و کانوپی بی صدا به بازار عرضه می شود. از این رو ژنراتورها با توجه به هریک از این ویژگی ها قیمت متفاوتی دارند. موتور به کار رفته در ساخت این ژنراتور شش سیلندر خطی می باشد. برای سیستم تنفسی آن نیز از توربوشارژر استفاده می شود. میزان برق تولیدی این ژنراتور ها 120 کاوا می باشد. این ژنراتور می تواند تا حداکثر 10 ساعت برق مورد نیاز را به طور مداوم بدون قطعی تامین کند. از این ژنراتور برای گلخانه ها، مجتمع های تجاری، کشتارگاه ها، واحدهای صنعتی و … استفاده می شود.

قیمت ژنراتور 120 کاوا
قیمت ژنراتور 120 کاوا

معرفی ژنراتور 120 کاوا استنفورد

قیمت ژنراتور 120 کاوا استنفورد در شرکت ها و نمایندگی های مختلف متفاوت است. برای خرید این ژنراتور به قیمت مناسب باید ابتدا در بازار از قیمت آن استعلام بگیرید. از این ژنراتور برای مصارف مختلفی اعم از زمین های کشاورزی، کارخانه جات صنعتی و … استفاده می شود. ژنراتور 120 کاوای استنفورد به دو شکل تک و جفت بلبرینگ به بازار عرضه می شود. قیمت ژنراتور استنفورد مناسب است. سیم پیچ هایی که داخل ژنراتور به کار رفته اند از جنس مس هستند. از مواد و مصالح خوب و با کیفیت برای ساخت ژنراتور استفاده می شود. این نوع از ژنراتور ساخت کشور چین است و نسبت به نمونه های انگلیسی آن قیمت ارزان تری دارد. این ژنراتور مجهز به سیستم ولتاژ رگولاتور به صورت ای وی آر است. چنان چه نوسانی در برق ژنراتور ایجاد شود این سیستم از ژنراتور محافظت می کند.

نکاتی برای خرید ژنراتور 120 کاوا

  •     هزینه مورد نیاز: برای خرید یک ژنراتور کارآمد و مفید باید قیمت ژنراتور 120 کاوا را با بودجه ی اولیه ی خود بسنجید. بودجه ی خود را به نحوی برنامه ریزی کنید که بتوانید هزینه های نگهداری، نصب و تعمیرات ژنراتور را پرداخت کنید.
  •     مشخصات ژنراتور: یکی از نکات مهمی که در تعیین قیمت ژنراتور 120 کاوا موثر است ویژگی های آن می باشد. برخی از ژنراتورها مجهز به سیستم خنک کننده ی خودکار، تنظیم ولتاژ اتوماتیک، سیستم ایمنی و … می باشند که موجب افزایش قیمت ژنراتور می شود.
  •     خدمات ژنراتور: به گارانتی و لوازم جانبی ژنراتور دقت کنید. معمولا برای لوازم جانبی اعم از سیم برق، روغن و … باید هزینه ی جداگانه ای پرداخت کنید.
  •     سیستم کنترل: برای خرید یک ژنراتور مناسب باید به سیستم کنترل آن توجه کنید. برخی از ویژگی های آن عبارتند از: امکان راه اندازی ژنراتور از راه دور، مجهز به نمایشگر هوشمند برای هشدار کاهش سوخت، ایراد فنی و …

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت