تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی

بازدید: 246 بازدید

سکوی نفتی

صنعت نفت و گاز با تقاضاهای فزاینده ای برای روشن شدن پیامدهای انتقال انرژی در رابطه با عملیات و مدل‌های تجاری مواجه است. استفاده اپراتورهای نفت و گاز از منابع تجدیدپذیر برای الکتریکی کردن سکوهای نفتی خود می‌تواند نقش کلیدی در کاهش ردپای کربن آنها در دهه‌های آینده و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای مرتبط با انرژی در راستای اهداف بین‌المللی آب و هوایی داشته باشد. دیزل ژنراتورهای مستقر در دریا به ویژگی‌ها و پیکربندی‌های اضافی نسبت به دیزل ژنراتورهای روی زمین نیاز دارند. تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی مورد استفاده، باید با مواد و پوشش‌هایی ساخته شوند که بتوانند در برابر دماهای شدید، آب، شوری و باد موجود در دریا مقاومت کنند. شرکت پارت دیزل با بهره گیری از دانش روز و استفاده از متخصصان توانسته این عمل را به خوبی انجام دهد.

دیزل ژنراتورهای سکو نفتی همچنین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازی به تعمیر و نگهداری مکرر و تعمیرات اساسی نداشته باشند، زیرا رفتن به خارج از ساحل و ارائه این خدمات برای خدمه تعمیر و نگهداری دشوار است. به طور معمول بعد از تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی، از 20 تا 30 متر مکعب سوخت دیزل در روز بسته به عملیات استفاده می‌کنند. دیزل ژنراتورهای سکو نفتی در مکان‌های ایزوله و با شرایط آب و هوایی سخت قرار دارند. به منظور تامین نیازهای برق یک سکوی نفتی، ضمن بهینه سازی هزینه‌ها، تجهیز آن به مجموعه ژنراتورهای قابل اعتماد و متناسب با تاسیسات نفت و گاز جالب است. شرکت پارت دیزل یک دیزل ژنراتور سکو نفتی قابل اعتماد را به شما ارائه می‌دهد. داشتن یک دیزل ژنراتور اضطراری یدکی ممکن است مفید باشد و این یک ماشین قابل اعتماد و خودکششی که قادر به تامین یک منبع انرژی اضطراری است.

 از نظر هزینه‌ها باید هزینه ژنراتور، نصب آن، هزینه‌های خرید و ذخیره سازی سوخت دیزل و همچنین نگهداری ژنراتور را در نظر گرفت.

 

 

تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی
تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی

تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی

دیزل ژنراتورهای قابل تنظیم شرکت پارت دیزل برای تامین برق برای هر موقعیت شغلی دریایی تولید می‌شوند. همه واحدهای دیزل ژنراتور سکو نفتی به صورت سفارشی برای مقاومت در برابر محیط‌های خشن ساخته شده اند و از محفظه‌های ضعیف صدا و تجهیزات رفاهی فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند. ژنراتورهای صنعتی شرکت پارت دیزل راه حلی عالی برای هر جایی که باید به سرعت، قابل اعتماد و با برق تولید شود را نشان می دهد. تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی به طور یکپارچه محدوده توانی از 300 کیلو ولت آمپر تا بیش از 35 مگا ولت آمپر را برای همه کاربردها نشان می دهند. تامین انرژی یک سکوی نفتی ارزان نیست. براساس انجمن پیشرو نفت و گاز IPIECA، یک دیزل ژنراتور که انرژی کل یک دکل را تامین می‌کند، می‌تواند روزانه بیش از 20 تا 30 متر مکعب سوخت دیزل مصرف کند. به این ترتیب، مهم است که به دنبال راه هایی برای کاهش مصرف برق در دکل و اطمینان از کارآمد بودن آن باشید.

بیشتر بخوانید: فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور

 اطمینان از کارآمد بودن به کاهش مصرف برق کمک می‌کند و در نتیجه میزان سوخت مورد نیاز برای تغذیه ژنراتور را کاهش می‌دهد. در حال حاضر دو راه برای این کار وجود دارد. اولین راه برای کارآمدتر کردن مصرف برق دریایی، برنامه ریزی مناسب و کارآمد عملیات حفاری است. راه دوم برای کارآمدتر کردن مصرف برق دریایی، تقویت سیستم مدیریت توان ژنراتورهای دیزلی یا  تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی مناسب است. در حالی که ژنراتورهای دیزلی و به دنبال آن ژنراتورهای گازی، رایج ترین راه ها برای تامین انرژی سکوی نفتی هستند، اما تنها روش‌های موجود نیستند. فناوری همیشه در حال تغییر است و با پیشرفت فناوری، روش‌های جدیدی برای تامین کارآمدتر سکوهای نفتی در حال توسعه هستند.

پارت دیزل

 شرکت پارت دیزل (https://partdiesel.com) وارد کننده دیزل ژنراتورهای ولوو، دیزل ژنراتورهای پرکینز، دیزل ژنراتورهای کامینز، دیزل ژنراتورهای استانفورد و دارای چندین سال سابقه در زمینه خرید و فروش و صادرات دیزل ژنراتورهای مناسب است.

تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی
تولید و نصب دیزل ژنراتور سکو نفتی

اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت