خرید سیستم برق اضطراری ساختمان

بازدید: 642 بازدید

پارت دیزل 7978 3222 031 | تولیدکننده و وارد کننده انواع دیزل ژنراتور 

اهمیت خرید سیستم برق اضطراری ساختمان:

    سیستم برق اضطراری ساختمان توسط ژنراتورهای دیزلی تامین می شود. اهمیت این دستگاه در مواقع حساس بسیار واضح است. از این رو خرید سیستم برق اضطراری ساختمان در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. ژنراتورها و مبدل های برق با توجه به نوع طراحی که دارند ممکن است با انواع سوخت ها نظیر بنزین، گازوئیل و گاز کار کنند. حتی مدل دوگانه سوز این دستگاه ها نیز به تولید رسیده است. با مشتعل شدن سوخت، انرژی مکانیکی ناشی از حرکت قطعات دستگاه به انرژی الکتریکی تبدیل شده و به واحدهای مربوطه منتقل می شوند. در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

1-    شرکت پارت دیزل وارد کننده ژنراتورهای دیزلی

2-    عوامل موثر بر هزینه ی خرید مولدهای تولید برق

3-    نکات تکمیلی در خصوص سیستم های برق اضطراری ساختمان ها

    تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شرکت پارت دیزل وارد کننده ژنراتورهای دیزلی:

    شرکت پارت دیزل با بیش از 25 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی دستگاه های مولد برق و ارائه ی خدمات ارزنده در این حوزه، سابقه ی درخشانی را در پرونده ی خود دارد. این شرکت نمایندگی اختصاصی برندهای معتبری مانند پرکینز، ولوو و استمفورد را در اختیار دارد. کارشناسان پارت دیزل با گذراندن دوره های حرفه ای و تخصصی می توانند شما را جهت خرید دستگاه مورد نظرتان راهنمایی کنند.

هم چنین در صورتی که دستگاه شما با مشکل مواجه شد؛ مجموعه ی پارت دیزل می تواند تعمیرکاران مجرب خود را به محل شما اعزام نموده و نسبت به عیب یابی و رفع مشکل موجود، اقدام کنند. ضمن این که پس از خرید مولد برق، کارشناسان پارت دیزل، شما را تنها نگذاشته و در مراحل نصب و راه اندازی دستگاه نیز همراه شما خواهند بود. شرکت پارت دیزل از شرکت های وارد کننده دیزل ژنراتور در ایران است و در این زمینه میتواند راهنمایی های جامعی را در اختیار شما بگذارد.

عوامل موثر بر هزینه ی خرید مولدهای تولید برق:

    در خصوص هزینه ی خرید سیستم برق اضطراری ساختمان عوامل مختلفی بر قیمت خرید ژنراتورها موثر خواهند بود. به طور مثال برند تولید کننده، متریال استفاده شده، تعداد سیلندرها، قدرت و توان موتور، نوع سوخت مصرفی، سیستم تنفس، فرکانس و غیره بر هزینه ی نهایی این دستگاه ها موثر هستند. لذا شما باید با توجه به نوع کاربری و حساسیت آن و هم چنین قدرت و توان مورد نیاز برای تولید برق متخص کاربری خود، اقدام به خرید دستگاه مناسب کنید. به این ترتیب می توانید بهترین دستگاه متناسب با نوع مصرف خود انتخاب کنید و شاید از هزینه ی اضافی جلوگیری کنید. کارشناسان پارت دیزل می توانند شما را به خوبی در این خصوص راهنمایی کنند. راه های ارتباطی با کارشناسان مزبور در انتهای سایت ذکر گردیده است.

نکات تکمیلی در خصوص سیستم های برق اضطراری ساختمان ها:

    سیستم های برق اضطراری ساختمان ها عمدتا در ساختمان های مسکونی کاربرد دارند و نسبت به ژنراتورهای با قدرت بالا که در صنایع بزرگ استفاده می شوند؛ ارزان قیمت تر و دارای توان کمتری نیز هستند. استفاده از آن ها در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری نیز در مواقعی که با قطعی برق روبرو می شویم؛ ضروری است. به این ترتیب امکان استفاده از پله برقی و آسانسور در شرایطی که برق نیست نیز وجود دارد. به این ترتیب نگرانی افرادی که فوبیای مکان بسته و گیر افتادن در آسانسور را دارند؛ برطرف خواهد شد. با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست، بهره گیری از انرژی های تجدیدپذیر و سازگار با محیط زیست نیز در دستور کار ساخت و تولید این دستگاه ها قرار گرفته است. انرژی هیدروژن و انرژی موج از جمله انرژی های تجدیدپذیر گفته شده می باشند. البته لازم به ذکر است که چنین رویکردی هنوز فراگیر نشده است ولی امیدواریم که هرچه زودتر جایگزین سوخت های فسیلی شود.

    در پایان از همراهی شما بزرگواران با این مقاله کمال قدردانی را به عمل می آوریم. امیدواریم که با مطالعه مقاله ی پیش رو در خصوص خرید سیستم برق اضطراری ساختمان، اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید.

اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت