فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور

بازدید: 273 بازدید

Diesel generator

این یک واقعیت شناخته شده است که ژنراتورهای دیزلی می‌توانند به مراتب راحت تر از جایگزین بنزینی خود، آلوده شوند. این بدان معنی است که دیزل ژنراتورها باید به طور منظم از هر گونه آلودگی و آب با استفاده از جداکننده سوخت تخلیه شوند. خوشبختانه، این وظیفه ای است که اکثر صاحبان ژنراتور مانند شرکت پارت دیزل می‌توانند خودشان انجام دهند که راه خوبی برای کاهش هزینه‌های نگهداری دیزل ژنراتور شما است. به عبارت ساده، فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور یک دستگاه فیلتر کوچک است که (برای حفظ سوخت دیزلی که وارد موتورها یا ژنراتورها می شود) از آلاینده‌ها محافظت می‌کند. فیلتر آبگیر اغلب در دیزل ژنراتور استفاده می‌شود تا خطر ورود سوخت آلوده به موتور را به حداقل برساند و اطمینان حاصل شود که فقط سوخت دیزل تمیز از طریق آن جریان می یابد. نیازی به گفتن نیست که فیلتر آبگیر، موتور دیزلی را بسیار کارآمدتر می‌کند زیرا به جلوگیری از گرفتگی موتور کمک خواهد کرد.

جداکننده‌های آب سوخت یا فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور دستگاه‌های نسبتاً ساده ای هستند که سیستم اصلی فیلتر سوخت یک ماشین را تشکیل می‌دهند. اکثر فیلترهای آبگیر از آلومینیوم ساخته شده اند و از یک سطح دافع برای جداسازی آب و آلاینده ها از مخزن سوخت استفاده می‌کنند. باگ دیزل یا آلودگی میکروبی سوخت دیزل، مشکل رایجی است که بسیاری از دارندگان دیزل ژنراتور با آن مواجه هستند. حشره دیزل به آلودگی سوخت دیزل توسط میکروب‌ها (مانند باکتری ها یا قارچ ها) اشاره دارد. دیزل مدرن نرخ نگهداری آب بالایی دارد، به این معنی که آب می‌تواند به راحتی از طریق تراکم یا آب باران وارد سیستم سوخت شود. همین حضور ناخواسته آب است که می تواند میکروب‌ها را به رشد در گازوئیل تشویق کند. برای جلوگیری از رشد میکروب‌ها، می‌توان از سیستم‌های تصفیه آب برای جدا کردن آب ناخواسته از سوخت قبل از تحویل به ژنراتور استفاده کرد.

 

فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور
فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور

فیلتر آبگیر ژنراتور

اگر فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور از کار بیفتد، هر گونه آب در مخزن سوخت می‌تواند منجر به فرسودگی روان کننده‌ها در انژکتورهای سوخت دیزل شود. اگر آب بتواند به داخل ژنراتور شما نفوذ کند، ممکن است باعث خوردگی عناصر ضروری ساختار مکانیکی شود و به طور کلی دیزل ژنراتور شما را از کار بیاندازد. تخلیه آب همچنین زمینه رشد باکتری‌ها و قارچ ها را فراهم می‌کند که می توانند فیلترها را مسدود کرده و حتی در مخازن سوخت ته نشین شوند که این دقیقاً همان چیزی است که جداکننده آب سوخت دیزل به جلوگیری از آن کمک می‌کند. اگر دیزل ژنراتور شما فیلتر نشده باشد، آب می‌تواند از طریق آن نفوذ کند و بر قسمت‌هایی از دستگاه و تغذیه ژنراتور شما تأثیر بگذارد. برای کسب‌وکارهایی که به ماشین‌ها و خودروهای دیزلی متکی هستند، آلودگی آب می‌تواند برای گردش کار فاجعه ‌بار باشد و می‌تواند باعث شود بخش‌های بزرگی از شرکت شما به طور کامل تعطیل شود.

 اگر این آب اضافی از خط سوخت شما تخلیه نشود، از طریق فیلتر جداکننده آب سوخت، تعدادی از مشکلات ممکن است رخ دهد.

بیشتر بخوانید: خرید لوازم یدکی و قطعات دیزل ژنراتور

شرکت پارت دیزل

شرکت پارت دیزل (https://partdiesel.com) انواع مختلفی از جداکننده‌های آب سوخت دیزل ژنراتور یا فیلترهای آبگیر دیزل ژنراتور را به شما پیشنهاد می‌کند. شرکت پارت دیزل وارد کننده دیزل ژنراتورهای ولوو، استانفورد، بادوین، دیزل ژنراتور بنز، دیزل ژنراتور پرکینز، دیزل ژنراتور کامینز و دیزل ژنراتور موتورسازان هستند. شما دیگر از گرفتگی فیلترهای سوخت رنج نخواهید برد زیرا شرکت پارت دیزل یک  فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور با عمر طولانی و مقاوم را در اختیار شما قرار می‌دهد. در شرکت پارت دیزل طیف گسترده ای از فیلترهای آبگیر برای گزینه های دیزل ژنراتور در دسترس شما است. فیلترهای آبگیر معمولاً در کنار یک فیلتر سوخت OEM در ژنراتور دیزل برای خط دفاعی بیشتر در برابر آلاینده‌های سوخت استفاده می‌شوند. فیلترهای آبگیر، آب و ذرات اضافی را قبل از رسیدن به فیلتر اصلی بنزین ژنراتور جمع آوری می‌کنند. این سیستم دو فیلتراسیون تضمین می‌کند که فقط سوخت تمیز به موتور شما تحویل داده شود.

تیم کارشناسان شرکت پارت دیزل همیشه آماده ارائه مشاوره و راهنمایی شما، در مورد بهترین شیوه‎ها برای استفاده از دیزل ژنراتور هستند.

فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور
فیلتر آبگیر دیزل ژنراتور

 

اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت