دیزل ژنراتور کامینز

بازدید: 299 بازدید

شرکت کامینز یکی از برندهای سرشناس جهانی در حوزه ی ساخت ژنراتور می باشد. دیزل ژنراتور کامینز در بازارهای جهانی شناخته شده است و جایگاه ویژه ای دارد. ژنراتور کامینز در ابعاد و اندازه های مختلف و با کاربردهای گوناگونی تولید می شود. شرکت کامینز در چند سال اخیر با اضافه کردن آپشن های مختلفی اعم از بهینه سازی سوخت، کاهش نویز و صوت ناهنجار، خدمات پس از فروش با بازدهی بالا و گارانتی با مدت زمان بالای محصولات توانسته است جایگاه مناسبی را در میان رقیبان خود کسب کند. در این شرکت گروه بزرگی از متخصصان و مهندسین خلاق و برتر فعالیت دارند که به طور مستمر موتورها و دیزل هایی را متناسب با نیاز مشتریان تولید می کنند. آن ها محصولات خود را با فناوری های روز دنیا بروز رسانی می کنند.

معرفی اجزای تشکیل دهنده ی دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز یکی از محصولات مفید و کارآمد در صنایع گوناگون می باشد. تمام تولیدی ها و کارخانه های بزرگ و کوچک برای تولید برق اضطراری خود می توانند از این ژنراتورها استفاده کنند. بدین ترتیب چرخه ی تولید همواره فعال خواهد بود. اجزای تشکیل دهنده ی ژنراتور تولیدی کمپانی آمریکایی از مواد با کیفیتی تولید شده است علاوه بر این طراحی این محصول توسط مهندسین زبده و خبره ای انجام شده است. برخی از اجزای اصلی این دیزل ژنراتور عبارتند از: موتور، رادیاتور یا خنک کننده، ژنراتور، توربو و … البته همانطور که میدانید دیزل ژنراتور انواع گوناگونی دارد و هر یک از آنها دارای اجزا و ملزومات جداگانه ای نیز هستند.

بیشتر بخوانید: شاسی سیار دیزل ژنراتور

 از دیزل ژنراتور کامینز در کجا استفاده می شود؟

از دیزل ژنراتور کامینز به دو صورت استفاده می شود.

  •     روش اول دائم کار: از این روش در مکان هایی استفاده می شود که فاقد برق شهری هستند. همان طور که می دانید کارخانه جات و تولیدی ها خارج از شهر ساخته می شوند از این رو فاقد خدمات شهری هستند. در برخی از مکان ها نیز برق شهری وجود دارد اما استفاده از آن از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست. برخی از افراد نیز از دیزل ژنراتور برای تامین برق مورد نیاز ماینرها استفاده می کنند.
  •     روش دوم برق اضطراری: از دیزل ژنراتور کامینز برای مکان های حساسی که قطع برق سبب مشکلات جانی و مالی می شود استفاده می کنند مکان هایی مانند بیمارستان ها، فرودگاه ها و ….

آشنایی با مزایا و ویژگی های دیزل ژنراتور کامینز

برای این که دیزل ژنراتور کامینز عمر طولانی داشته باشد باید به اصول نگهداری اولیه از این محصول توجه کنید. زمانی که دیزل ژنراتور خراب شد برای تعمیر آن به تعمیرکاران مجرب مراجعه کنید. برخی از ویژگی های اصلی دیزل ژنراتور عبارتند از:

  •     از دیزل ژنراتور کامینز می توان در امور مختلفی استفاده کرد.
  •     شرکت کامینز به سرعت دیزل ژنراتورهای مختلفی را وارد بازار می کند.
  •     امروزه نمایندگی ها و فروشگاه های زیادی برای عرضه دیزل ژنراتور کامینز وجود دارد. از این رو دسترسی به این محصول بسیار آسان است.
  •     شرکت کامینز خدمات پس از فروش قوی را به مشتریان خود ارائه می دهد.
  •     موتورهای دیزلی بسیار کارآمد هستند.
  •     دیزل ژنراتور کامینز بسیار قوی است و نسبت به موتورهای بنزینی نیاز به تعمیر کمتری دارد.

عملکرد ژنراتور کامینز چگونه است؟

دیزل ژنراتور برای تولید برق به یک ژنراتور الکتریکی و موتور نیاز دارد. برای تبدیل انرژی شیمیایی به مکانیکی از احتراق در موتور استفاده می شود. بدین ترتیب میل لنگ میچرخد و انرژی برق تولید می شود. برای تولید میدان مغناطیسی از دو آهن ربا استفاده می شود. سیم پیچ میل لنگ در میان آهن ربا ها میدان مغناطیسی را ایجاد می کند. بدین ترتیب بار الکتریکی در مدار ایجاد می شود. یک موتور دیزلی برای انجام وظیفه ی خود به گرمای فشرده نیاز دارد. موتورهای دیزلی نسبت به انواع احتراقی عملکرد و راندمان مطلوب تری دارند. برای فعال کردن ژنراتور می توان از بنزین، گازوئیل و … استفاده کرد. شرکت پارت دیزل در ایران نمایندگی شرکت کامینز می باشد و محصولات این شرکت را به مشتریان خود عرضه می کند. شما می توانید برای خرید دیزل ژنراتور مورد نظر خود به شرکت ما ( پارت دیزل ) مراجعه کنید.

اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت