تعمیر دیزل ژنراتور

بازدید: 182 بازدید

چگونه دیزل ژنراتور را تعمیر کنیم؟

یکی از مهمترین ابزاری که در فعالیت‌های تولیدی و خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای زیادی دارد دیزل ژنراتور است. با توجه به ارزش و اهمیت بسیار زیاد این محصول نگهداری و تعمیر دیزل ژنراتور یکی از دغدغه‌های مهم شرکت‌های تولیدی و خدماتی می‌باشد. اگر هر کدام از دیزل ژنراتورها به دلیل خرابی از خط تولید شما خارج شوند خسارت جبران ناپذیری از لحاظ مالی به کار شما وارد می‌گردد. در ادامه سعی می‌کنیم چند نکته مهم را خدمت شما بیان کنیم تا روش بهتری برای تعمیر این محصولات انتخاب کنید.

چه عواملی سبب ایجاد مشکل در دیزل ژنراتور می‌شوند؟

برای اینکه بتوانید تعمیر دیزل ژنراتور را با موفقیت انجام دهید ابتدا باید عوامل موثر بروز مشکل در این محصولات را شناسایی نمایید. مهمترین عوامل بروز مشکل در دیزل ژنراتور عبارتند از:

  • برنامه‌ریزی:اگر می‌خواهید خرابی جدی در دیزل ژنراتور خود مشاهده نکنید باید برنامه‌ریزی مناسبی جهت نگهداری و تعمیر دقیق آن داشته باشید. نداشتن برنامه‌ریزی مناسب یکی از دلایل مهم از بین رفتن این تجهیزات صنعتی است.
  • خرید:دیزل ژنراتورها در ابعاد گوناگون طراحی می‌شوند و به همین دلیل برای اینکه بارگذاری آنها در محیط مورد نظر شما به طور صحیح انجام شود باید محصولی را خریداری کنید که ابعاد مناسبی برای آن محیط داشته باشد. اگر خرید محصول در اندازه مناسب انجام نشود باید احتمال خرابی آن را در نظر بگیرید.

سوخت: یکی از مشکلاتی که دیزل ژنراتور معمولاً با آن برخورد می‌کند عدم تامین سوخت مورد نیاز آن است. کمبود سوخت منجر به این می‌شود که هوا به سیستم وارد گردد و برخی اجزای آن آسیب جدی ببینند.

بیشتر بخوانید: تابلو کنترل دیزل ژنراتور

تعمیر دیزل ژنراتور ولوو

اگر از دارندگان دیزل ژنراتور ولوو هستید طبیعتاً برای تعمیر دیزل ژنراتور ولوو دغدغه خاصی خواهید داشت. متخصصین و تکنسین‌های کمی در کشور ما وجود دارند که بتوانند این محصولات را به بهترین شکل تعمیر کنند. دیزل‌های ولوو به دلایل مختلفی ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند که از جمله آنها می‌توانیم به کاهش قدرت موتور و داغ کردن آن، تغییر رنگ روغن، افت فشار روغن و بد روشن شدن موتور اشاره کنیم. تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برای شما برطرف سازد یک تکنسین متخصص و مجرب است.

 

تعمیر دیزل ژنراتور
تعمیر دیزل ژنراتور

تعمیر دیزل ژنراتور کامینز

یکی دیگر از جذاب‌ترین دیزل ژنراتورهای جهان که تعمیر آن طبیعتاً با مشکلات خاصی همراه است دیزل ژنراتور کامینز می‌باشد. تعمیر دیزل ژنراتور کامینز به دلیل اینکه محصولات این برند بیش از ۸۰ سال است که در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند پیچیده است. از جمله مهم‌ترین قطعاتی که در این سیستم بیشتر نیاز به تعمیر پیدا می‌کند می‌توانیم به سیستم سوخت آن اشاره کنیم. استفاده از سوخت نامناسب می‌تواند سبب خاموش شدن دیزل ژنراتور کامینز، هانتینگ موتور آن یا هن هن زدن موتور شود. همچنین اگر شارژر باتری این سیستم دچار مشکل شود احتمال از کار افتادن دستگاه وجود خواهد داشت. ضمناً اگر مشاهده کردید که سیلندرهای این محصول دچار احتراق شده‌اند احتمالاً اگزوز آن دچار مشکل شده است. چنین شرایطی می‌تواند منجر به گرفتگی خروجی اگزوز یا داغ شدن شدید لوله خروجی آن شود. برای برطرف کردن این مشکل تنها کافی است اگزوز دیزل ژنراتور را چک و تعمیر نمایید.

تعمیر دیزل ژنراتور در اصفهان

ساکنین شهر اصفهان برای تعمیر دیزل ژنراتور انتخاب‌های متعددی خواهند داشت. تعمیرکاران مختلفی در این شهر حضور دارند که می‌توانند برای تعمیر این تجهیزات صنعتی کارآمد باشند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که برخی از آنها بر خلاف تبلیغاتی که دارند از تجربه و تخصص کافی برخوردار نیستند و ممکن است به این تجهیزات آسیب‌های بیشتری وارد سازند. در چنین شرایطی توصیه ما این است که تعمیر دیزل ژنراتور را در شهر اصفهان به افراد خبره و متخصص واگذار کنید. مجموعه پارت دیزل آماده است تا در این زمینه شما را کمک کند. شرکت پارت دیزل یکی از برترین شرکت‌ها در حوزه واردات دیزل ژنراتورهای ولوو، کامینز و استانفورد است. به همین دلیل بهترین تعمیرکاران استان اصفهان با این شرکت همکاری دارند و از طریق پارت دیزل می‌توانید تعمیر دستگاه‌های خودتان را به آنها بسپارید.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت