شاسی سیار دیزل ژنراتور

بازدید: 148 بازدید

شاسی دیزل ژنراتور چیست؟

ساختار فلزی که دیزل ژنراتور پس از کوبله روی آن قرار می‌گیرد را شاسی دیزل ژنراتور می‌نامند. البته شاید تعریف دیگری هم بتوانیم برای این محصول عنوان کنیم. می‌توانیم شاسی را صفحه فلزی بدانیم که استحکام خوبی دارد و بعد از نصب دیزل ژنراتور زیر آن قرار داده می‌شود. به هر حال شاسی‌ها انواع مختلفی دارند و برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله مهم‌ترین انواع این محصول می‌توانیم به دو نوع ثابت و متحرک شاسی‌ها اشاره کنیم. شاسی‌های ثابت را با نام کانتینری هم می‌شناسند و بیشتر برای موتور برق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته شاسی‌هایی که بیشتر توسط مصرف‌کنندگان خریداری می‌شوند، شاسی‌های سیار هستند که با آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

آشنایی با شاسی سیار

شاسی سیار دیزل ژنراتور
شاسی سیار دیزل ژنراتور

یکی از معروف‌ترین انواع شاسی دیزل ژنراتور، مدل سیار این محصول می‌باشد. البته ممکن است به جای این شاسی‌ها نام کانوپی سایلنت را شنیده باشید. شاسی‌های سیار معمولاً بر روی دو یا چهار چرخ قرار می‌گیرند و مهم‌ترین ویژگی آنها قابلیت جابجایی است که دارند. به همین دلیل هم می‌باشد که این شاسی‌ها در مقایسه با شاسی‌های ثابت طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. در حقیقت به دلیل متحرک بودن آنها می‌توان این شاسی‌ها را در موارد مختلفی مورد استفاده قرار داد. معمولاً از این شاسی‌ها در موارد ساختمان سازی و راهسازی استفاده می‌شود. همچنین می‌توانید از این شاسی‌ها برای مواردی که در معدن کاربرد دارند کمک بگیرید. به طور کلی هر جایی که نیاز به جابجایی دیزل ژنراتور باشد از این شاسی استفاده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر دیزل ژنراتور

نکات مهم در انتخاب شاسی دیزل ژنراتور

توجه به چند نکته مهم کمک می‌کند تا شما بهترین شاسی دیزل ژنراتور ۲۰۲۳ را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید. مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب این محصولات باید به آنها توجه داشته باشید را خدمت شما بیان می‌نماییم:

  • اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید حجم باک سوخت شاسی است.شاسی که انتخاب می‌کنید باید حجم باک متناسب با مصرف موتور دیزل داشته باشد. توجه به این نکته از آن جهت ضروری است که این هماهنگی باعث می‌شود دفعات سوختگیری شما کاهش پیدا کند.
  • بهتر است به دنبال شاسی دیزل ژنراتوری بگردید که در شرایط آب و هوایی مختلف دوام خوبی داشته باشد. پوشش رنگ شاسی معمولاً عاملی است که در بالا بردن دوام آن موثر می‌باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به سراغ شاسی‌هایی بروید که در آنها از پوشش رنگ کوره الکترواستاتیک در تمام قسمت‌های فلزی استفاده شده است.
  • ویژگی سومی که بر اساس آن باید به دنبال انتخاب شاسی بگردید قابلیت کاهش ارتعاش می‌باشد.ارتعاش یک دیزل ژنراتور زمانی کاهش پیدا می‌کند که لرزه‌گیرهای مناسبی بین آن و شاسی قرار داده شده باشد. به همین دلیل شما باید در انتخاب شاسی روی نصب لرزه‌گیرهای مناسب هم دقت کافی داشته باشید.
  • نکته بعدی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم و قطعاً برای شما مفید خواهد بود، توجه به انعطاف دیزل ژنراتور و شاسی آن است.فنرهایی که در شاسی قرار می‌گیرند تاثیر مستقیمی بر بالا بردن انعطاف دیزل و افزایش ضربه پذیری آن دارند. به همین دلیل شما باید به دنبال شاسی‌هایی بگردید که بهترین و مناسب‌ترین فنرها را داشته باشد.
  • وقتی می‌خواهید شاسی‌های سیار خریداری کنید باید روی مناسب بودن لاستیک و رینگ آن هم دقت زیادی داشته باشید. بهتر است در خرید شاسی ابتدا وزن دیزل ژنراتور و شاسی را با در نظر گرفتن باک پر آنها محاسبه کنید.پس از اینکه محاسبات خودتان را انجام دادید، براساس آن می‌توانید مناسب‌ترین لاستیک و رینگ را برای شاسی خریداری نمایید.

چگونه بهترین شاسی دیزل ژنراتور را خریداری کنیم؟

اگر به دنبال این هستید که بهترین و با کیفیت‌ترین نوع شاسی دیزل ژنراتور را خریداری کنید باید به بهترین فروشنده آن مراجعه نمایید. فروشنده‌های مختلفی هستند که در بازار این محصول را برای مشتریان عرضه می‌کنند اما قطعاً هیچ کدام از آنها نمی‌توانند شاسی‌های پارت دیزل را برای شما تامین کنند. شاسی‌هایی که در این مجموعه وجود دارند با بهترین مواد اولیه موجود در کشور ساخته شده‌اند و از قیمت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. مطمئن باشید هیچگاه از خرید محصولات چنین مجموعه معتبری پشیمان نخواهید شد.

اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت