قیمت کانوپی سایلنت

بازدید: 208 بازدید

آشنایی با کانوپی سایلنت

کانوپی سایلنت که با نام دیگر کانوپی صداگیر هم شناخته می‌شود برای کاهش صدای دیزل ژنراتور کاربرد دارد. قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت کانوپی سایلنت صحبت کنیم ابتدا بهتر است با آن بیشتر آشنا شویم. این محصول علاوه بر اینکه صدای دیزل ژنراتور را کاهش می‌دهد در محافظت از آن هم در برابر عوامل خارجی موثر است. ظاهر کانوپی شبیه به یک اتاقک است. معمولا دیزل ژنراتور را درون این اتاقک قرار می‌دهند و به دلیل آکوستیک بودن، صدای دیزل به خارج منتقل نمی‌شود. این نکته را هم در مورد کانوپی خوب است بدانید که به دلیل اتاقکی بودن می‌تواند دیزل را در برابر تابش آفتاب و بارش باران به خوبی مصون بدارد. دو عاملی که گفتیم تاثیر زیادی در کاهش عمر مفید دیزل ژنراتور دارند و اگر بتوانید در برابر آنها سیستم خودتان را محافظت کنید، برای مدت زمان بیشتری می‌توانید از آن بهره ببرید.

مزایای استفاده از کانوپی سایلنت

طبیعتاً برای اینکه حاضر به پرداخت قیمت کانوپی سایلنت و خرید آن شوید باید از مزایای آن اطلاعات کافی داشته باشید. مهم‌ترین مزایایی که خرید کانوپی سایلنت برای شما به همراه خواهد داشت عبارتند از:

  • طراحی:کانوپی سایلنت از یک طراحی مهندسی و کاملا حرفه‌ای برخوردار است. معمولاً این محصولات را منطبق بر شرایط دیزل ژنراتور طراحی می‌کنند. از جمله پارامترهایی که در طراحی این محصول رعایت می‌گردند می‌توانیم به تیپ سایلنسر، قدرت کاهش صدا، دبی هوای مصرفی موتور و… اشاره کنیم.
  • فضا:کانوپی‌ها معمولاً فضای کمی اشغال می‌کنند و از این جهت به راحتی می‌توانید آن‌ها را در محیط‌های کاری خودتان بدون هیچ دردسری قرار دهید.
  • جابه‌جایی: یکی دیگر از مواردی که می‌توانیم به عنوان مزیت خرید این محصول عنوان کنیم آسان بودن جابه‌جایی آن است.شما حتی اگر بزرگترین کانوپی‌ها را هم بخواهید جابجا کنید می‌توانید قطعات آنها را به صورت مجزا منتقل نمایید.
  • کیفیت:در تولید کانوپی سایلنت‌ها معمولاً از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. در تولید این محصولات ورق آهن مرغوب، عایق صوتی، قفل لولای ضد زنگ و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: فیلتر هوا دیزل ژنراتور

کانوپی سایلنت‌ چه کاربردهایی دارد؟

شناخت کاربردها در درک بهتر قیمت کانوپی سایلنت به ما کمک می‌کند. قبلا در مورد این محصول گفتیم که صدای دیزل ژنراتور را کاهش می‌دهد و از این محصول در برابر عوامل محیطی محافظت به عمل می‌آورد. کانوپی سایلنت به صورت ماژولار کار می‌کند یعنی امکان باز و بسته کردن آن به صورت ساده وجود دارد. یکی از ویژگی‌های جالب کانوپی استفاده از پودری الکترواستاتیک در تمام بخش‌های آن می‌باشد.

قیمت کانوپی سایلنت چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت کانوپی سایلنت
قیمت کانوپی سایلنت

عوامل مختلفی در تعیین قیمت کانوپی سایلنت اثرگذار هستند. مهمترین عواملی که در تعیین قیمت این محصول موثر می‌باشند را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • عایق: عایقی که در کانوپی سایلنت مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای کیفیت‌های گوناگونی می‌باشد و به اشکال مختلفی طراحی می‌گردد. طبیعتاً نوع عایقی که در تولید کانوپی سایلنت مورد استفاده قرار می‌گیرد تاثیر زیادی در قیمت آن خواهد داشت.
  • نوع درزگیری:کانوپی سایلنت به عنوان مجموعه‌ای چند تکه‌ای شناخته می‌شود که طبیعتاً برای اتصال قسمت‌های مختلف آن نیاز به پیچ و مهره‌های زیادی است. درزگیری چنین محصولی تاثیر زیادی در قیمت گذاری آن دارد و هرچه کیفیت این کار بالاتر باشد قیمت هم بیشتر می‌شود.
  • رنگ: یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت کانوپی سایلنت رنگی است که در آن مورد استفاده قرار گرفته است.اگر از رنگ اصلی پودر الکترواستاتیک کوره‌ای در این محصول استفاده شده باشد طبیعتاً قیمت بالایی خواهد داشت.

 

کانوپی سایلنت را از کجا خریداری کنیم؟

اگر قصد دارید با پرداخت پایین‌ترین قیمت کانوپی سایلنت خریداری کنید باید به دنبال یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد بگردید. افراد زیادی هستند که در بازار این محصولات را می‌فروشند اما قیمت‌هایی که پیشنهاد می‌دهند متفاوت هستند. از طرفی کیفیت محصولات آنها هم تفاوت زیادی با یکدیگر دارد و پیدا کردن یک محصول مرغوب در میان فروشگاه‌های گوناگون کار سختی خواهد بود. برای اینکه کار سختی در هنگام خرید این محصول نداشته باشید می‌توانید به شرکت پارت دیزل مراجعه کنید. این شرکت یکی از برترین وارد کنندگان دیزل ژنراتور در کشور ما است و می‌تواند بهترین کانوپی سایلنت را با پایین‌ترین قیمت برای شما تهیه کند.

اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت