بهترین مارک دیزل ژنراتور برق

بازدید: 331 بازدید

مختصری درباره‌ی دیزل ژنراتور

دیزل‌ ژنراتور یکی از تجهیزات پرکاربرد در صنایع و محیط‌های اداری و درمانی می‌باشد. افرادی که به این تجهیزات نیاز دارند، سعی می‌کنند با خرید بهترین مارک دیزل ژنراتور برق، خیال آسوده‌تری داشته باشند. این محصول با برند و کیفیت‌های متفاوت، تولید و به بازار عرضه می‌شود. در این مقاله قصد داریم انواع برندهای دیزل ژنراتور را بررسی کرده و اطلاعاتی درباره‌ی بهترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی موتور برق به دست دهیم.  در ادامه همراه پارت دیزل باشید.

معرفی بهترین مارک دیزل ژنراتور برق

  • دیزل ژنراتور کاترپیلار (Caterpillar)

در 1925، کمپانی کاترپیلار با ادغام دو شرکت در آمریکا تأسیس شد و یکی از بهترین برندهای ژنراتور برق را به جهانیان معرفی کرد. دیزل‌های ژنراتور کاترپیلار قدرت زیادی داشته و برای استفاده در صنایع بزرگ که فشار کاری بالایی دارند مناسب هستند. گستره‌ی قدرت این موتورها از ۳۰۰ تا ۸۰۰۰ کیلووات متغیر است. بنابراین بیشتر در صنایع سنگین به کار می‌روند و برای مصارف کوچک گزینه‌ی مناسبی نیستند.

بیشتر بخوانید: خرید و قیمت ژنراتور 800 کاوا

بهترین مارک دیزل ژنراتور برق
بهترین مارک دیزل ژنراتور برق
  • دیزل ژنراتور ولوو (Volvo)

این برند یکی از دیزل ژنراتور‌های پر‌مصرف در ایران است. همه‌ی ما این برند سوئدی را می‌شناسیم و با انواع محصولات آن آشنایی داریم. توان موتور این ژنراتورها از نظر قدرت متنوع و بین 88 تا 655 کیلووات می‌باشد. از این رو برای مصرف در محیط‌های تجاری و صنایع کوچک مفید هستند. برخی از مشخصات و ویژگی‌های این ژنراتورها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • قیمت مناسب در مقایسه با سایر برندهای دیزل ژنراتورها
  • نصب، عیب‌یابی و تعمیر آسان
  • موجود بودن قطعات و لوازم یدکی آن در ایران
  • مصرف سوخت پایین
  • دیزل ژنراتور کامینز (Cummins)

دیزل ژنراتور کامینز، یکی از برندهایی است که عنوان بهترین مارک دیزل ژنراتور برق را از آن خود کرده است. شرکت کامینز در 1919 در آمریکا تأسیس گردید و تا به امروز به تولید محصولات با کیفیت خود ادامه می‌دهد. نمایندگی‌های این کمپانی در کشورهای انگلیس، چین و هند مستقر هستند. کیفیت فوق‌العاده، عمر طولانی، توان و بازدهی بالا از جمله مزیت‌های این دستگاه‌ها می‌باشد. موتور دیزل‌های ژنراتور کامینز از قدرت بالایی برخوردار است و به همین دلیل برای استفاده در صنایع بزرگ و سنگین مثل نیروگاه‌های صنعتی انتخاب می‌شود. این ژنراتورها در محیطی با دمای بسیار زیاد، پایداری و مقاومت بالایی دارند.

بهترین مارک دیزل ژنراتور برق
بهترین مارک دیزل ژنراتور برق

برخی دیگر از برترین دیزل‌های ژنراتور برق

دیزل ژنراتور پرکینز (Perkins)

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مارک دیزل ژنراتور برق، کارایی و سرعت بالای دستگاه است. اولین موتورهای ژنراتور پرسرعت، توسط شرکت انگلیسی پرکینز ساخته شد. سرعت بالا در دیزل ژنراتور، کارایی و بازدهی موتور را افزایش می‌دهد. دامنه‌ی قدرت این موتورها بین 80 تا ۲۰۰۰ کیلووات تخمین زده می‌شود. این دستگاه را می‌توان در رده‌ی برترین مارک دیزل ژنراتور به شمار آورد. قطعات یدکی محصولات پرکینز در ایران به راحتی قابل دستیابی است. قابلیت کوپله شدن این موتورها با تمامی‌ ژنراتورها، آلودگی صوتی کم و هزینه‎‌ی عملیاتی پایین از دیگر مشخصات این محصول می‌باشد.

  • دیزل ژنراتور استمفورد (Stamford)

دیزل ژنراتور استمفورد نیز در مجموعه‌ی بهترین مارک دیزل ژنراتور برق قرار می‌گیرد. این شرکت علاوه بر تولید ژنراتور، ساخت محصولات دیگر نظیر کمپرسور هوا را نیز در دستور کار قرار دارد. موتورهای این دسته از ژنراتورها عملکرد قابل قبولی دارند و بازدهی خوبی از خود نشان می‌دهند.

  • دیزل ژنراتور بادوین (Baudouin)

یکی دیگر از بهترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران، برند بادوین می‌باشد. این برند، محصول مشترک چین و فرانسه است و به حق، رقیب قدرتمندی در بازار جهانی به حساب می‌آید. این ژنراتورها با دور موتور 1200 عدد برای استفاده در بالابرها، انواع پمپ و صنایع کشاورزی مناسبند.

مطالبی که در این گفتار ارائه گردید، می‌تواند به شما در انتخاب و خرید بهترین مارک دیزل ژنراتور برق کمک کند. شما می‌توانید با مراجعه و تماس با مشاوران حرفه‌ای، اطلاعات مفیدی در این خصوص کسب کنید. صنایع پارت دیزل در زمینه‌ی واردات، فروش‌ و خدمات پس از فروش انواع دیزل ژنراتورهای ولوو، پرکینز، کامینز و استمفورد در کشور فعالیت می‌کند. هم‌اکنون مفتخریم با سال‌ها تجربه و با حضور کارشناسان و متخصصان ماهر، مورد اعتماد صنعتگران و مشتریان محترم واقع شده‌ایم.

https://www.fortunebusinessinsights.com/blog/top-10-diesel-generator-manufacturers-10648

https://www.blackridgeresearch.com/blog/list-of-global-top-best-diesel-generator-dg-sets-genset-manufacturers-companies-distributors-makers-suppliers-in-the-world

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت