موتور دیزل لوول

بازدید: 412 بازدید

موتور دیزل لوول

موتور دیزل لوول که محصول کشور چینی است و با سرمایه گذاری مشترک و همکاری شرکت لوول چین و شرکت پرکینز انگلستان به تولید می رسد، بسیار با کیفیت است. در حال حاضر این موتور انواع مختلفی دارد که در مدل های سه، چهار و شش سیلندر با توان خروجی از 26 کیلو وات تا 202 کیلو وات و با سرعت هزار و پانصد تا 2هزار و ششصد دور در دقیقه می باشد. موتور لوول در تجهیزات ساخت و ساز، ماشین آلات کشاورزی، وسایل نقلیه تولید انرژی و غیره کاربرد گسترده ای دارد. در ادامه با پارت دیزل همراه باشید.

 

موتور دیزل لوول
موتور دیزل لوول

درباره لوول

Tianjin Lovol Engines Co., Ltd  (به اختصار TLEL) یک شرکت پیشرفته فناوری محور است که تحقیقات، ساخت و فروش موتورها را ترکیب می کند. کل تاسیسات این شرکت 100 هزار متر مربع مساحت دارد و مساحت بنا 70 هزار متر مربع است.TLEL دارای 7 خط تولید پیشرفته است که با ظرفیت تولید بالای 60 هزار موتور از کشورهای انگلستان، آمریکا، آلمان، فرانسه و … وارد شده است.

TLEL  از یک سرمایه گذاری مشترک چین و بریتانیا به نام شرکت Perkins Engine (Tianjin) Co., Ltd مشتق شده است که با معرفی شریک استراتژیک جدید به منظور انطباق خود با روند بین المللی سازی محصول موتور، ایجاد نام تجاری شخصی و گسترش تاسیس شد. با این هدف که مقیاس سرمایه و ظرفیت تولید خود را افزایش داده و فناوری محصول خود را ارتقا دهد.

بر این اساس این شرکت با به ارث بردن و جذب تکنولوژی حرفه ای و تجربیات پرکینز قبلی، با شرکت مشاور فنی پیشرو و موسسات علمی معتبر داخلی برای طراحی و توسعه موتورهای کلاسیک با میراث اروپایی و تکنولوژی پیشرو مدرن همکاری کرده است.

در حال حاضر، این شرکت دارای سری Lovol Phaser و Lovol 1000 با توان خروجی از 28 کیلووات تا 170 کیلووات است که شامل بیش از 100 نوع از بیش از 300 مدل می باشد. موتور دیزل لوول با ویژگی‌ های قدرت زیاد و صرفه‌ جویی در مصرف سوخت و طرز کار دقیق، می‌تواند به طور گسترده در وسایل نقلیه، ماشین‌آلات مهندسی، مجموعه‌ های تولید، تجهیزات کشاورزی و دریایی استفاده شود. این محصولات به بازار جهانی صادر شده ‌اند و مورد لطف مشتریان قرار گرفته‌ اند.

خانواده محصولات به موتورهای دیزلی، بنزینی و سایر سوخت های جایگزین با حجم 2-21 لیتر و محدوده قدرت 16-350 کیلووات گسترش یافته است.

 

بیشتر بخوانید: ژنراتور استریم

مزایای موتور دیزل لوول

برخی مزایای موتور دیزل لوول عبارت اند از:

  1. قدرت قوی:برخورداری از فناوری پیشرفته که راندمان ورودی هوا را تا حد زیادی بهبود بخشید تا موتور را قوی تر کند. هنگامی که با وسیله نقلیه ثابت می شود، از مزایای رانندگی آسان، حرکت سریع با بار سنگین، قابلیت خوب بالا رفتن و افزایش سرعت برخوردار است.
  2. مصرف سوخت کم:با تکنولوژی فشار انفجار بالا و راندمان بالای سیستم احتراق، مصرف سوخت 5-8٪ کمتر از سایر موتورهای محلی است.
  3. قابلیت اطمینان:بلوک سیلندر بیش از 30٪ تقویت شده است. موتور و قطعات آن با 10 هزار ساعت تست می شوند تا از کارکرد طولانی مدت اطمینان حاصل شود.
  4. توانایی عملکرد خوب در محیط گرم و سرد: راندمان بالای سیستم خنک کننده که می تواند موتور در محیط 50 درجه سانتی گراد بدون مشکل کار کند. سیستم پیش گرم ورودی هوای منحصر به فرد برای استارت آسان موتور در محیط -30 درجه سانتی گراد.
موتور دیزل لوول
موتور دیزل لوول

به دنبال خرید قطعات موتور با کیفیت بالا و قیمت عالی هستید؟

ما خوشحالیم که بگوییم که شرکت پارت دیزل پیشرو تامین کننده موتور و لوازم یدکی موتور در ایران است. برای جزئیات بیشتر در مورد قطعه مورد نیاز با یکی از کارکنان فروش صحبت کنید. علاوه بر این، هنگامی که این شرکت را به عنوان تامین کننده خود انتخاب می کنید، می توانید به پشتیبانی کامل، خدمات پس از فروش و قیمت های عالی وابسته باشید.

به دنبال قطعات موتوردیزل لوول هستید؟ سپس برای محصولات عالی، خدمات عالی و قیمت های عالی امروز با کارشناسان پارت دیزل صحبت کنید یا به صورت آنلاین از وب سایت https://partdiesel.com/ درخواست قیمت دهید.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت