راه اندازی و تنظیم دیزل ژنراتور

بازدید: 35 بازدید

راه اندازی و تنظیم دیزل ژنراتور چگونه است؟ این سوال از جمله پرسش های متداولی است که علاقه مندان به استفاده از مدل های مختلف ژنراتور طی بازه های زمانی مختلف با آن مواجه می شوند. در حال حاضر مدل های زیادی از انواع دیزل ژنراتور در بازار موجود می باشد و هر کدام از این مدل های ژنراتور یک سری مشخصات ویژه را به همراه دارند. برای راه اندازی این کالا، شما باید یک سری مراحل خاص را طی کنید. در ادامه با ما همراه شوید تا مراحل ضروری برای راه اندازی یک ژنراتور را بررسی کنیم.

نحوه روشن شدن دیزل ژنراتور

قبل از پرداختن به راه اندازی و تنظیم دیزل ژنراتور، بیایید نحوه روشن شدن این کالا را بررسی کنیم. روشن شدن دیزل ژنراتور چند مرحله ساده دارد. برای روشن کردن این وسیله، در ابتدا شما باید مطمئن شوید که این کالا زیر فشار نیست. پس از اطمینان حاصل کردن از این مسئله، شما باید دکمه استارت را فشار دهید. اگر ژنراتور روشن نشد، شما باید بیست ثانیه صبر کنید و مجددا دکمه را فشار دهید. پس از روشن شدن موتور و قرار گرفتن در دور آرام، شما باید دور موتور را به 1500 دور در دقیقه برسانید. استفاده از مکمل های مختلف و محیط مناسب برای روشن کردن این وسیله، می تواند بازدهی اش را چند برابر سازد.

بررسی مراحل راه اندازی و تنظیم دیزل ژنراتور

همانطور که در قسمت های قبل تر هم گفته شد، برای راه اندازی و تنظیم دیزل ژنراتور شما باید یک سری مراحل خاص را پشت سر بگذارید. اولین مرحله به بازرسی ژنراتور و سطح سوخت اشاره دارد. شما باید مطمئن شوید که این وسیله به درستی نصب شده و حجم مناسبی از سوخت هم در آن قرار گرفته است. بدون بازرسی مناسب، در این زمینه شما به بازدهی مطلوبی نمی رسید.

پس از اتمام بازرسی های مورد نیاز، شما می توانید نسبت به روشن کردن دیزل ژنراتور با استفاده از مراحل گفته شده در قسمت های قبل تر اقدام نمایید. در صورتی که راه اندازی موفقیت آمیز و کامل بود، با استفاده از دریچه گاز و سایر اجزای مهم ژنراتور شما می توانید نسبت به تنظیم سرعت و کیفیت این وسیله اقدام نمایید. در کل به افراد توصیه می شود تا برای راه اندازی انواع دیزل ژنراتور، خدمات مهندسان حرفه ای و تکنسین های با تجربه را مورد استفاده قرار دهند.

نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور
نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور

نکات مهم برای راه اندازی دیزل ژنراتور

راه اندازی دیزل ژنراتور به یک سری نکات خاص وابسته است. اگر دیزل ژنراتور شما پس از 3 بار استارت روشن نشد، شما باید عوامل خطا را مورد بررسی قرار دهید. استارت زدن متوالی باعث تجمع گاز در این وسیله و انفجار آن می شود. جدا از این مسئله، شما باید بر اساس نیاز های دیزل ژنراتور خود نسبت به بررسی پروسه نصب و عیب یابی آنها اقدام نمایید. عیب یابی این وسیله اصلا کار راحتی به حساب نمی آید. در ضمن، یک دیزل ژنراتور با کیفیت همواره باید سطح سوخت مناسبی داشته باشد. عدم توجه به این مسئله، روند استفاده از مدل ها و ساختار های مختلف دیزل ژنراتور را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر خود قرار می دهد.

خرید تجهیزات دیزل ژنراتور با قیمت مناسب

آیا شما هم به دنبال خرید دیزل ژنراتور در بهترین حالت ممکن هستید؟ حتما می دانید که امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه عرضه مدل های مختلف دیزل ژنراتور فعالیت نموده و خدماتشان را در اختیار مشتریان قرار می دهند. هنگام خرید مدل های مختلف این کالا، شما باید به سراغ بهترین عرضه کنندگان ایرانی بروید. خرید دیزل ژنراتور از بهترین فروشندگان به شما اجازه می دهد تا هم هزینه های مورد نیازتان را کاهش دهید و هم در این زمینه به بازدهی مطلوبی برسید. فروشگاه های شناخته شده ای همچون پارت دیزل با داشتن سابقه فعالیت طولانی می توانند گزینه خوبی برای شما به حساب بیایند. از جمله مهم ترین محصولات عرضه شده در این مجموعه می توان به دیزل ژنراتور های ولوو، پرکینز، کامینز، استنفورد و غیره اشاره نمود.

 

بیشتر بخوانید: تعویض روغن و فیلتر دیزل ژنراتور

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت