برد کنترل دیپسی ژنراتور

بازدید: 288 بازدید

آشنایی با برد کنترل دیپسی ژنراتور

در دنیای پر جنجال ژنراتورها، برند دیپسی (DEEP SEA) از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شرکت انگلیسی با طراحی و ساخت برد کنترل دیپسی هوشمند برای ژنراتورها در دسته شرکت‌ های پیشرو قرار گرفته است. این بردهای کنترل سبب تبدیل ژنراتورها از یک ماشین عظیم الجثه به وسیله قابل اعتماد شده اند. این تجهیزات به عنوان یک نمایشگر فعال عمل می‌ کنند و با به نمایش گذاردن عملکرد دستگاه در تمامی ساعات، کارایی ژنراتور را افزایش می دهند. در این صفحه نمایشگر مواردی مانند فرکانس، دمای آب، فشار روغن نمایش داده می‌ شوند. به طور کلی بردهای کنترل مواردی را چک می‌ کنند که اپراتور از طریق حواس پنجگانه قادر به چک کردن آن ها نیست. برد کنترل دیپسی ژنراتور به گونه ای طراحی شده که امکانات و ویژگی‌ های مختلفی را به کاربر ارائه می‌ دهد.

انواع اصلی برد کنترل دیپسی

برد کنترل دیپسی بر اساس عملکرد خود به سه دسته برد کنترل اتوماتیک، سنکرون و چنج اور طبقه‌ بندی می‌ شود. هر کدام از این برد کنترل ها از عملکرد و قابلیت های ویژه‌ ای برخوردارند. طراحی برد کنترل اتوماتیک به صورتی است که قابلیت بهره گیری برای ژنراتورهای ثابت و یا غیر ثابت را دارا می باشد. راه‌ اندازی و نظارت بر کارکرد مولد جز مهم ترین  وظایفی است که برد کنترل دیپسی برعهده دارد. این محصولات از طریق شناسایی هوشمند انواع خطاها، پرمصرف ترین برد کنترل به شمار می‌ روند.

برد کنترل دیپسی صنعتی بیشتر برای استفاده در نیروگاه‌ برق، کارخانجات و بیمارستان‌ ها طراحی و تولید شده‌ است. این بردها دارای امکانات توسعه یافته ای هستند و قابلیت کنترل از راه دور و برقراری ارتباط با سیستم های مدیریتی را دارند.

بهترین برد کنترل
بهترین برد کنترل

مزایای برد کنترل دیپسی

  • کیفیت بالا: برد کنترل دیپسی ژنراتور از کیفیت بالا و همچنین ایمنی زیادی برخوردار می باشد. مقاومت بالای آن در برابر موقعیت دشوار محیطی سبب استفاده گسترده از آن شده است. طراحی دقیق و بهره‌ گیری از مواد و قطعات استاندارد در کیفیت نهایی محصول تاثیر بسزایی دارد.
  • برخورداری از امکانات پیشرفته: برد کنترل دیپسی ژنراتور دارای کنترل هوشمند است. این بردها بر اساس الگوریتم خاص و بر حسب موقعیت محیط و بار مصرفی موجب بهبود تنظیمات ژنراتور می‌ شوند. بهینه سازی تنظیمات تاثیر بسزایی در عملکرد بهینه و صرفه‌ جویی در مصرف سوخت خواهد داشت. این بردها با در اختیار قرار دادن اطلاعات حیاتی مانند ولتاژ، دما، فرکانس و فشار به صورت لحظه‌ ای سبب می‌ شوند تا اپراتورها بتوانند به خوبی از وضعیت ژنراتور مطلع شوند و در صورت بروز مشکل در سریع ترین زمان ممکن اقدام نمایند.
  • محافظت فوق العاده: امکانات محافظتی که در برد کنترل دیپسی تعبیه شده اند، سبب محافظت از ژنراتور در برابر خطرات احتمالی می‌ شوند. آلارم‌ ها و سیستم های قطع خودکار در دسته امکانات محافظتی قرار می‌ گیرند. در صورت بروز مشکل، برد کنترل از طریق آلارم به شما اخطار می‌ دهد. زمانی که یک مشکل و خطر جدی ایجاد می‌ شود، برد کنترل می‌ تواند به صورت اتوماتیک ژنراتور را خاموش کند و در نهایت موجب پیشگیری از آسیب جدی تر می‌ شود.
  • برنامه ریزی آسان: برد کنترل دیپسی ژنراتور از قابلیت برنامه‌ ریزی آسان برخوردار است و اپراتور می‌ تواند به آسانی از طریق کلیدهایی که بر روی صفحه نمایش آن تعبیه شده‌ اند، برنامه ای را که نیاز دارد، انتخاب نماید.

 

جمع بندی

برد کنترل دیپسی ژنراتور اصلی‌ ترین قطعه محسوب می‌ شود و خیال شما را از بابت عملکرد ژنراتور آسوده می‌ کند . اگر شما قصد خرید یک برد کنترل قابل اطمینان و پیشرفته را دارید، بردهای کنترل دیپسی بهترین انتخاب به شمار می‌ روند. برای خرید این محصول می‌ توانید از طریق وب سایت فروش ما اقدام نمایید. شرکت پارت دیزل از طریق فروش محصولاتی استاندارد و با کیفیت، رضایت مشتریان را جلب کرده است. این شرکت سال‌ هاست که در حوزه واردات دیزل ژنراتور با برندهای معتبر فعالیت می کند و پاسخگوی نیاز مشتریان است.

 

بیشتر بخوانید: جدول انتخاب دیزل ژنراتور

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت