قیمت کانوپی دیزل ژنراتور

بازدید: 634 بازدید

دیزل ژنراتور یکی از تجهیزات کاربردی تولید کننده نیروی الکتریکی محرک برای راه اندازی تجهیزات صنعتی و غیر صنعتی می باشد. امروزه صنعتگران و فعالان اقتصادی از انواع مدل های متفاوت دیزل ژنراتور در موقعیت های مختلف صنعتی و خدماتی استفاده می نمایند. یکی از موارد مهمی در زمان استفاده از دیزل ژنراتور افزایش ضریب ایمنی در زمان استفاده از این تجهیزات کاربردی می باشد. شرکت پارت دیزل یکی از مجموعه های فعال در زمینه واردات و عرضه انواع دیزل ژنراتور می باشد.

یکی از تجهیزات کاربردی که شرکت پارت دیزل می تواند در بالاترین سطح کیفی در اختیار مخاطبان خود قرار دهد کانوپی دیزل ژنراتور می باشد. کاربران گرامی می توانند بعد از کسب اطمینان از قیمت کانوپی دیزل ژنراتور این محصول کاربردی را از شرکت پارت دیزل تهیه نمایند. در ادامه این مقاله به بررسی اهمیت استفاده از کانوپی دیزل ژنراتور در زمان استفاده از این دستگاه کاربردی خواهیم پرداخت.

معرفی کانوپی دیزل ژنراتور

به طور معمول در فعالیت های صنعتی و خدماتی کاربران برای افزایش ضریب ایمنی تجهیزات از وسایل مراقبتی و پوششی استفاده می کنند. یکی از این تجهیزات که به طور اختصاصی برای افزایش ضریب ایمنی در دیزلهای ژنراتور طراحی و تولید شد است کانوپی دیزل ژنراتور می باشد. در واقع کانوپی دیزل ژنراتور همان اتاقک های پوششی است که در اطراف دیزل ژنراتور تعبیه می شود. طراحی این اتاقک ها به گونه ای می باشد که در زمان استفاده از آن ما شاهد انتشار کمترین میزان صدا از داخل اتاقک به فضای خارجی می باشیم. در نتیجه استفاده از این وسیله از ایجاد آلودگی صوتی در محیط اطراف دیزل ژنراتور جلوگیری خواهد نمود.

استفاده از مواد مقاوم در زمان ساخت کانوپی دیزل ژنراتور سبب شده است تا مقاومت کانوپی دیزل ژنراتور در برابر شرایط نامساعد جوی بسیار زیاد باشد. همچنین استفاده از کانوپی به شما کمک می نماید تا از نفوذ گرد و غبار به بخش های الکتریکی و مکانیکی دیزل ژنراتور جلوگیری کنید. به خاطر داشته باشید که در زمان انتخاب این وسیله برای دیزل ژنراتور خود از انواع مدل های مقاوم در برابر حرارت استفاده کنید. این امر می تواند سبب ایجاد یک لایه عایق حرارت در اطراف دیزل ژنراتور شما شود.

بررسی برخی دلایل اهمیت استفاده از این تجهیزات

یکی از دلایل اصلی کاهش استقبال از دیزل های ژنراتور صدای بالای این تجهیزات در زمان کار می باشد. آلودگی صوتی ایجاد شده توسط دیزلهای ژنراتوری می تواند تا حد زیادی باعث ایجاد خسارت برای سلامت عمومی انسان ها شود. از جمله تاثیرات مخرب آلودگی صوتی بر سلامت انسان ها می توان به کاهش شنوایی، بروز بیماری های اعصاب و روان و همچنین تشدید بیماری های قلبی و عروقی اشاره نمود. در نتیجه بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که برای کاهش اثرات مخرب ناشی از آلودگی های صوتی بهتر است تا کاربران تجهیزات صنعتی از انواع وسایل پیشگیرانه برای انتشار آلودگی های صوتی استفاده نمایند. از دیزل ژنراتور در مکان های صنعتی و خدماتی گوناگونی مانند بیمارستان ها، مدارس، کارگاه ها و کارخانه ها استفاده می شود. در نتیجه کاربران دیزلهای ژنراتوری برای کاهش اثرات مخرب صدای این تجهیزات بهتر است تا از کانوپی دیزل ژنراتور برای استفاده نمایند.

قیمت کانوپی دیزل ژنراتور

عوامل متعددی هستند که می توانند بر قیمت کانوپی دیزل ژنراتور تاثیر بگذارند. برای مثال یکی از عوامل موثر بر قیمت کانوپی دیزل ژنراتور نوع مواد سازنده این اتاقک های نگهدارنده می باشد. بهبود کیفیت و استفاده از مواد نسوز و مقاوم به شرایط جوی می تواند تا حد زیادی سبب افزایش قیمت کانوپی دیزل ژنراتور گردد.

همچنین کاربرد رنگ های الکترواستاتیک برای پوشش خارجی کانوپی دیزل ژنراتور می تواند سبب افزایش کیفیت این تجهیزات و در نهایت افزایش قیمت کانوپی دیزل ژنراتور شود. ساختار کلی اتاق و ایجاد شرایط حمل آسان این تجهیزات از دیگر عوامل موثر بر قیمت نهایی این کانوپی دیزل ژنراتور می باشد. در نهایت باید به این نکته نیز اشاره نمود که قیمت نهایی این تجهیزات تحت تاثیر مستقیم برند تولید کننده ی است. پارت دیزل یکی از کمپانی های داخلی کشور می باشد که می تواند انواع کانوپی دیزل ژنراتور را با بالاترین سطح کیفیت و با قیمتی مناسب در اختیار کاربران خود قرار دهد. اعتماد به همکاران ما در مجموعه پارت دیزل امکان خریدی مطمئن را برای شما فراهم خواهد نمود.  

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

No products in the cart.

Return To Shop
ورود به سایت